Aybastı Söz

Söyleyecek sözü,değiştirecek gücü olanların gazetesi

Ordu Fındığı Kurak Tehlikesi ile Karşı Karşıya

Türkiye’de en fazla fındık üretilen Ordu’da havaların sıcak gitmesi fındık üreticilerini gelecek için endişelendirirken, Ordu Üniversitesi (ODÜ) Ziraat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Turan Karadeniz, “Küresel iklim değişikliği, artık Karadeniz’i etkilemiş … Okumaya devam et

2013/07/30 · Yorum bırakın

Alankent Çpl’nin Gurur Tablosu

Kabataş İlçesi, Alankent Beldesi, Alankent Çok Programlı Lisesi’nden 2013 yılı mezun öğrencileri, LYS sınav sonuçları doğrultusunda bir çoğu üniversitelerin önlisans ve lisans bölümlerine yerleşerek ailelerinin ve Alankentli’lerin gururu oldular. Alankent … Okumaya devam et

2013/07/30 · Yorum bırakın

Güvenli gıda için “İTU”

İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü,  “İyi Tarım Uygulamaları” için hasadın hijyenik şartlarda yapılması gerektiğini, işletmedeki bütün atık ürünlerin belirtilmesini,  tarımsal kimyasalları kullanan, taşıyan ve uygulayan kişilerin bu konuda eğitilmesini … Okumaya devam et

2013/07/30 · Yorum bırakın

Taşıma ve Yemek İhale Tarihleri Açıklandı

Kabataş İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nden 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Taşıma ve Yemek İhale Tarihleri Açıklandı  Kabataş İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü internet sayfasından yapılan duyuruda Kabataş İlçesi, 2013-2014 Eğitim öğretim yılı için … Okumaya devam et

2013/07/30 · Yorum bırakın